Werkplan
15% meer websiteverkeer
10% hogere time-on-site
Een compleet nieuwe jas. Werkplan is klaar voor de toekomst en kan nu op hun gewenste manier acteren in de digitale wereld.
Een compleet nieuwe jas. Werkplan is klaar voor de toekomst en kan nu op hun gewenste manier acteren in de digitale wereld.
Het harde zwart en oranje heeft plaatsgemaakt voor mosterdgeel, zalmoranje en wamgrijs. Het lettertype intro heeft een eigentijdse uitstraling en geeft een mooi contrast met het handgeschreven voorbeeld. Ook sluit de geometrische opzet van het lettertype aan bij de cirkels in de huisstijl. Werkplan komt nu echt tot haar recht. Of je ze nu spreekt, de website opent of online tegenkomt.
Werkplan werkt natuurlijk voor (potentiele) werknemers en werkgevers. Om beide doelgroepen goed te informeren en snel naar hun doel te leiden, zijn er twee aparte ‘landingspagina’s’ gemaakt. En it works! De cijfers spreken voor zich: hogere time-on-site, minder uitstappers en minder stappen voor de bezoekers om hun uiteindelijke doel te bereiken.
Social Media is momenteel één van de belangrijkste middelen in de uitzendbranche. Facebook en LinkedIn willen hun positie nog meer verbeteren in deze branche. Facebook komt met een vacaturefunctionaliteit en LinkedIn met een redesign. Kortom, genoeg redenen om het concept door te trekken naar de Social Mediakanalen.
Tools, online marketing en slimme systemen, we kennen de nieuwe wereld als onze broekzak.
We gidsen je als Digineers naar de meest effectieve oplossing. En bouwen zo met leads aan de toekomst van je onderneming.